RSS
Facebook
Twitter

duminică, 21 decembrie 2014

Are rost sa ajungi voluntar?


Asta m-am intrebat si eu care pana acum am activat in 2 organizatii. In prima am stat din 2009 pana in 2012, de unde nu m-am ales cu mai nimic inafara de experienta, nu tu diploma, adeverinta nimic, dar a fost frumos. Daca spui  ca esti voluntar toti zic MUNCA MOCA,  ESTI SCLAVUL LOR, ok cam au dreptate dar daca nu ne implicam nu schimbam nimic.  Acolo fiind o organiztie umanitara te loveai de tot felul de tineri cu dizabilitati si vezi cum e sa fi in asistent social. 
Din 2013 pana in prezent activez la o organizatie de tineret, ideea ONG-ului e OK dar...., de aici  m-am ales cu training-uri si diplome, o diploma neprimita de la cei de la Bucuresti. Organizatie uneori cam dezorganizata, lipseste  implicarea si seriozitatea unor membrii.

Sunt de acord cuu ce zice lumea ca MUNCIM PE GRATIS, dar daca nu  te implici nu schimbi nimic, n-o sa vina schimbarea asa de capul ei ca vrea ea. :)))

Deasta mai sunt inca voluntar pentru ca imi place sa ma implic, n-am sperante la angajare cum le aveam la prima asociatie la care am activat din 2009 pana in 2012, pentru ca stiu ca ai nostrii gandesc ,de ce sa angajeze cand voluntarii muncesc gratis?.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu