RSS
Facebook
Twitter

luni, 26 ianuarie 2015

Blog Meet Craiova - 25 Ianuarie 2015


In sfarsit am ajuns si eu la un Blog Meet, tot zic ca ma duc de un an s-au doi. M-am trezit si eu  ca trebuie sa plec cu o ora  inainte de a incepe nu m-am uitat unde se  desfasoara asa ca am crezut, ca se desfasoara la Casa de Cultura Traian Demetrescu, astept astept, nimic......... ma gadesc sa sun pe  niste prieteni sa  aflu numarul unei colege de asociatie, n-am dat de ea, il mai deranjez sa-mi de alt numar, in final am aflat ca e la Club Q, am dat de locatie in final am intrat, ma asteptam  sa vad niste tipi extre de geek cu laptop-urile,  discutan numai si numai despre blog-uri , cum iti crezi  o nisa chestii deastea, in schimb am dat peste niste persoane asezate la ma multe mese unite,  discutand despre blog-uri,  situatia actuala cu francul elvetian, spunand glume, etc., band bere, mancad pizza.

Am ajuns in Q dupa ce am inghetat partial :))))))))),ma simteam aiurea ca in afara de Sandra, Ilona si Stefi nu stiam pe nimeni, mai erau cateva fete 'dubioase' care-mi pareau cunoscute.


Lista de invitati si pozele le-am 'furat' de pe  blog-ul lui Daniel Botea
Dupa ce am baut, am mancat am glumit ne-am dus al bownling, eu n-am jucat ca la directa mea spargeam naiba ceva :)))))))) s-au loveam pe cineva.


Urmatoarea intalnire Craiova Blog Meet va fi Sambata07 Februrarie, tot la Club Q. Inca n-am stabilit ora, dar am stabilit ca este Blog Meet aniversar de 3 ani, cu traditionalul tort facut de mama lui Geordan si alte surprize. A propos, ne onoreaza si Geordan cu prezenta, astfel incat putem sa spunem de-acum ca va fi Craiova Blog Meet aniversar international :)


Sper saa nu se supere Daniel ca  am copiat si ce e scris mai sus cu rosu, dar la cat de uituc sunt :))))))))))).

4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut. Te mai asteptam

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam de fiecare data! Apropo de blog, pune si tu un buton de google friends connect sau de abonare prin e-mail ca sa ma abonez la blogul tau (ori sunt eu prea blonda si nu l-am vazut) oricum o sa te adaug in blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum adica nu stiai pe nimeni? Eu sunt nimeni? :O

    RăspundețiȘtergere