RSS
Facebook
Twitter

duminică, 8 februarie 2015

Blog Meet aniversar de 3 ani


Am plecat mai devreme sa ajung si eu mai devreme....., dar iar am intarziat, cica scurtez drumul si  ajung mai repede dar defapt l-am lungit.

Am ajuns in Club Q, ma uit, ma uit, la masa cateva persoane, ma apropii recunosc ceva lume, ma asez si comand o Silva negra. Pe la 8 fara incepe sa mai apara lume (si eu care credeam ca o sa vin iara ultimul), incet, incet mai vine lume :). Eu intrasem deja in discutie cu un suedez (in zumzaiala de acolo nu i-am inteles numele), incepemsa vorbim despre persoanele cu handicap care isi gasesc greu de lucru, apoi de blog-uri, apoi de seriale, inclusiv religie, despre faptul ca sarbatorile gen Craciun si-au pierdut intelesul, ca lumea inloc ssa daruiasca grupurilor defavorizate, asteapta sa primeasca, ca lumea consuma si  la altii mai nefericiti nu prea se gandesc, etc.



A venit tortul, bun, chiar foarte bun, pe care deabia l-am mancat, eram asa de captivat de discutia  pe care o purtam, in cat abia am terminat felia :))). A venit si vremea pozeleor de grup, dupa care la ora 22:00 am plecat catre facebar.

Acolo a inceput distractia cu adevarat, am baut bere, am dansat, m-am cam ofticat ca  la unele melodii as fi invitat si  eu fete la dans, dar cum sunt antitalent la dans, priveam doar...
Ser sa nu fi suparat lume, am facut asta atunci  imi pare rau.

Au participat urmatoarele persoane:

Ianolia
Geordan 
Mihnea Socol
Volt Rey
Xaara
Andreea Dascălu
Andreea Melinescu
David Mitran
Alina Văduva
Daniel Botea
Răzvan-Damian Irimescu
Ștefania Dobre


In final a fost o seara frumoasa.

5 comentarii:

  1. Eu nu am fost? De ce nu am fost? Pff, ce frumos o fi fost. Pacat ca am ratat :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai lista e de la tine de pe blog, apropo vezi ca in lista din articolul tau apar de 2 ori ca Bogdan Ciochina si ca Bogdan Vasile. O sa te adaug si o sa te pun prima :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am modificat, ti-am raspuns si la comentariu. As fi fost narcisista sa ma trec in lista :)) Cred :))

      Ștergere
  3. Am remediat problema, inseamna ca eu sunt narcisist ca sunt in lista din articol, misto :)), deci chiar sunt narcisist nu imi imaginam eu

    RăspundețiȘtergere
  4. Bogdan, de obicei eu faceam lista si nu ma puneam. Si cum ceilalti o copiau, nu apaream pe blogurile lor. Asa ca m-am invatat minte si fac lista in functie de poza de grup, cu toti prezenti inclusiv cu mine. Nu este narcisism, este explicitarea pozei de grup, ca sa stim care suntem :) Spor!

    RăspundețiȘtergere