RSS
Facebook
Twitter

joi, 26 februarie 2015

Hotel Bavaria,Craiova
26 februarie 2015


Iei 25 fabruarie 2015, am primit un mesaj prin care Asociatia Tineretul ONU (UN Youth) filiala Craiova era invitata la un training la Hotel Bavaria, de catre Asociatia REACT. Din partea asociatiei am mers doar eu cu Stefania Dobre, tema discutata fiind Stereotipurile de gen:ce sunt si cum ne afecteaza viata. Am ajuns primul, am intrat si am  urcat pana la etajul 3 si am intrat in sala, am completa un formular, la intrare mi s-a cerut buletinul dupa care mi s-au luat datele, apoi am intrat si m-am asezat frumos in ultima banca :D, ca la sccoala, apoi a aparut si Stefi. Am mai  completat niste hartogaraie. Bun  a inceput doamna Georgiana Ceausila sa vorbeasca despre ce sunt stereotipurile, despre  mentalitati preconcepute, chestii pe care le stiam, cum ne afecteaza asta. apoi a vorbit doamna Mihaela Girjavu, cam acelas lucru dar cu ceva termeni mai de psihologie.



Programul a fost urmatorul

10:00– 10:30 Inregistrare si welcome coffee
10:30– 10:45 Proiectul “Sansa unei vieti maibune pentru femeile din regiunea Sud Vest Oltenia” (Ruxandra Palade, expert comunicare Asociatia React)
10:45– 11:45 Stereotipurilede gen si cum ne afecteaza viata (Mihaela Girjavu, psiholog si Georgiana Ceausila, consilier profesional)
11:45– 12:00 Pauza de cafea
12:00– 13:00 Atelier interactiv
13:00– 13:30 Concluzii

A da sa nu uit  de plasuta cu cadouri :)))))

Ingenioasa ideea cu Reactorul de mesaje, o cutiuta rosie cu o punguta in ea cu cuvinte pe care le poti pine pe o tabla metalica (sunt magnetice) 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu