RSS
Facebook
Twitter

luni, 2 martie 2015

Zer0 Discriminare


A venit si ziua proiectului, aveam niste emotii :)))). Eu am mai vorbit de oportunitatile de job-uri reduse pentru persoanele cu dizabilitati, da' aicii am cam taiat pe alocuri din discurs si asa am inceput cu intarziere,, trebuia la 14.00 sa incepem si am inceput la 14.30 cam asa. S-a luat curentul, n-aroc ca aveam eu baterie la laptop, deci prezentarile si clip-urile nema. Ma rog invitatii straini, ori citeau de pe side-uri, ori prezentau ce au in PowerPoint (dar trebuia ssa te chiorasti). Nea fost prezentata cum este vazuta disccriminarea in SUA si alte state.
Un regret pe care-l am este ca nu am apucat sa vedem clipurile
 si sa discutam pe ele, ar fi fost interresant sa vedem la ce consens ajungem. Am preferat sa nu utilizez laprop-ul si sa-i oblig sa se chiorasca ca sa vada.

















Dupa ce am terminat, proiectul cativa dintre noi ma mers in pub-ul DaVinci, la o bere.


4 comentarii:

  1. si mie asa rau mi-a parut ca nu am avut curent...ar fi fost mult mai interesant :) si pacat ca ne-a dat tanti afara si nu am apucat sa facem dezbaterea mai lunga si mai intensa...dar per total a iesit frumos zic eu :D mie mi-a placut sa aud atatea povesti si experiente atat de diverse

    RăspundețiȘtergere
  2. aveam statistici mai recente cu privire la numarul persoanelor cu handicap, o s-o public aici, nu stiu in care articol despre noi zicea ca nu a invatat lucruri noi, nici nu avea ce

    RăspundețiȘtergere
  3. da zicea Costinel Mitrache....eu nu sunt de acord cu el neaparat dar doar intr-o privinta, de exemplu nu stiam de Uzbekistan si de Afganistan ca au sistem de guvernare laic si ca au separarea puterilor in stat, credeam ca sunt ca mai toate tarile musulmane, nu stiam despre Uganda mai nimic si despre viata lor. Eu zic ca am invatat cate ceva, la ore 4 stiam mai multe decat stiam la ora 2 :D dar in rest a avut dreptate, despre discriminare stiam toti destul de multe , s-a vazut in post-it-urile din fluturas

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. recomand sa vezi The last king of scotland e despre uganda

      Ștergere