RSS
Facebook
Twitter

vineri, 22 mai 2015

Ce lume frate :(

Uite ca am ajuns la inca o intalnire cu aia de se ocupa sa nu ne radieze aia de la Kozloduy. Nu stiu cum ma bag in  rahaturi destia. OK intru in Biblioteca Judeteana din Craiova, la American Corner, cica sae fac blog si pagina de facebook :))))))))))). Ascult ce abereaza alea unee chestii sunt Ok, nu  stiu cum vine vorba ca nu-s deacord cu anumite chestii ale Bisericii, ma intreaba una (fanatica ortodoxa) ce am, ii spun ca nu-s de acord ca nu recunosc homosexualitatea, incepe aia sa abereze ca Biblia zice asa si pe dincolo. Ok Biblia zice asta, dar sa ai cceva cu oamenii aia, ce naiba te-au  violat WTF, ei fac paradele alea si se eschiveaza asa pentru ca ROMANII nu-i recunosc ca minoritate sexuala, daca legifereaza homosexualitatea, casatoia intre persoane de acelas sex, ce motive sa aiba sa se eschiveze cu chestii ca PARADA GAY-LOR?


Ok, acum ceva timp, cu mii de ani in urma asta era vazuta ca boala, lucrarea diavolului,  dar ce naiba suntem in secolul XXI, anul 2015. Se vede ca e prea Bisericoasa, omul are dreptul sa aleaga partenerul de viata pe care il vrea, daca vrrea sa fie homosexual e traba sa. Ca nu accepti pareri diferite, ca traiesti in bula ta de dogme invechite asta nu-i problema mea, mai sar si altele ca arse, parca erau pe un in scaun in flacari.
Se mai apuca baba aia sa imi recomande carti de Arsenie Boca, ca cica generatia noastra nu citeste, fiinta umana, daca vrem ctim, daca nu, NU, dar asta nu inseamna ca eu sunt prostul tau!


Da am o problema cu biserica si asta e problema mea! Te miri de ce sunt atetia atei, unu din motive este ca de mici li se pompeaza ortodoxie pe gat si unii se mai si satura.

Asa ca doamna cum v-o chema......... mai bine plecam de cand ati inceput sa debitati aberatiile alea, v-am ascultat aberatiile ca respect varsta.

Daca e sa ascult aberatiile alora, daca vad doua fete ca se tin de mana inseamna ca-s lezbience :)))))))), ca daca vezi doi barbati ca se tin de mana asta crezi.

Homosexualitatea e o aleger, ca unele persoane devin homosexuale dupa ce sufara o trauma sau o deziluzie in dragoste, asta nu inseamna ca e o boala.

Daca tu si cu alelalte credeti asta ducetiva in grota de unde ati venit si la popii vostrii si stati acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu