RSS
Facebook
Twitter

miercuri, 20 mai 2015

Craiova Capitala Culturala Europeana 2021?


Ma uitam azi la Oltenia 3 TV la o emisiune unde era invitatdomnul Cosmin Dragoste si vorbea despre proiectele desfasurate in Craiova, despre Centrul Vechi reabilitat. OK e frumos cntrul vechi, dar terasele au niste preturi, sincer in centrul vechi in Cluj daca te uiti atent gasesti.

Preturile sunt piperate in centrul vechi, sa nu uitam ca in Craiova exista la  someri cu carul si aa de zice domnul Dragoste sunt copiii  unora cu banii (mami si tati sunt patroni sau cine stie ce director),  patroni de firme, pensionari, turisti chiar si daca te uiti mai atent nu vezi aceleasi  persoane zilnic, un somer sau unu care sta doar dintr-o indemnizatie de handicap nu-si permite sa mearga zilnic.

Nu m-am uitat la toata emisiunea era filmat extrem de prost, calitatea imaginii e deplorabila, zici ca te uitai la o  filmare de cand aveam Terra Sat-ul la TV. Ma enerva si prezentatoare, nu neaparat prezenta  ei cat modul  cum dadea cu culorile alea pe sticla, nu mai editau ala culorile sa nu fie asa aprinse, Poate ca nu-i tocmai genu de prezentatoare pe care o agreez eu. OK sunt de acord cu menzile pentru aruncatul gunoaielor pe strazi, dar atat timp cat politia lasa persoane  cu probleme psihice in centrul orasului, pe Calea Bucuresti, vezi oameni care vorbesc singuri (nu ca mie nu mi se intampla sa mai vorbesc si singur), sunt violente, injura fara motiv sau scot penisul afara si urineaza in public, in fata tuturor ce asteptari sa am de la autoritati.

Centrul Vechi al Craiovei este frumos, dar atata timp cat tanti Larguta (Olguta), nu aduce canalizare saumaccar sa asfalteze ce a promis in campania electorala, nu merita. In momente ca astea ma bucur ca nu am buletin de Dolj si n-am putut s-o votez, pur si simplu ea nu-mi prezinta incredere.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu