RSS
Facebook
Twitter

vineri, 3 iulie 2015

Citate preferate


Cineva intr-un serial a spus urmatorul lucru "ナンクルナイサ" (extras din anime-ul Blood+) adica, traieste prezentul gandindu-te la viitor, si nu uita sa zambesti.


 Nu trebuie sa ne limitam doar la prezent, trebuie sa ne gandim si la viitor, si sa nu uitam sa zambim pentru ca in viata sunt multe greutati si daca uitam sa radem si sa zambim ne amaram viata degeaba.


"In sfarsit inteleg adevarata valoare a timpului, legaturile dintre noi ii dau timpului inteles" Transformers Cybertron


"Ce inseamna iubirea? Nu numai milostenia crestina ci si o stare launtrica de echilibru, care vine din certitudinea ca acolo sus ne iubeste nesfarsit fara conditionari."


"Iubirea inseamna sa nu judeci pe nimen niciodata si sa le accept greselile, iubirea inseamna sa daruiesti, dar sa stii sa si primesti cand ti se ofera din inima, pentru ca astfel si cel care iti ofera evolueaza."

Aurora Dumitrescu - "Drumuri" 

 Orice barbat care poate conduce in siguranta o masină in timp ce sarută o fata frumoasa, pur si simplu nu acorda sarutului atentia pe care acesta o merita.

Albert Einstein

5 comentarii:

  1. Buna ziua, ai nevoie de un împrumut?
    În zona de finanţe, investiţii şi împrumuturi între persoane fizice specializate, ofer serviciile mele la toate oameni de caracter bun şi mai ales să fie în măsură să îndeplinească obligațiile sale. M-aş urca în următoarele domenii:
    Personale, consolidare, reorganizarea, comerciale, student, masini, diverse altele, afaceri, agricultura, tehnologia informatiei, serviciile societăţii de proprietate intelectuală, industriaşi, artişti, moda, medicina, media, ipotecare, imobiliare.
    Pentru orice alte informaţii, nu ezitaţi să contactaţi-mă prin e-mail: ensinasdasilva@outlook.fr
    vă mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere

  2. Buna

    Vreau să vă prezint compania mea de împrumut, oferim împrumuturi la rata dobânzii de 2%, oferim diferite tipuri de împrumuturi. Eu finanțez proiecte mici și mari, finanțez investiții și afaceri. Ofer credite persoanelor fizice și companiilor, ca să aranjez un împrumut de până la 5.000.000 de dolari, ofer diferite tipuri de credite, cum ar fi:
    * Împrumuturi auto sau auto
    * Credite pentru afaceri
    * Proiecte sau credite de investiții
    * Împrumuturi personale sau de împrumut
    * Și multe altele, ofer libertatea financiară.
    Serviciile mele de împrumut sunt 100% garantate și Pentru mai multe informații sau referințe:
    Dl Johnshon Ricarioni
    kreditloansprestamos010@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună tuturor, sunt Patricia Sherman în Oklahoma SUA chiar acum. Aș dori să vă împărtășesc experiența mea de a împrumuta 185.000,00 USD pentru a-mi șterge proiectul bancar și a începe o afacere nouă. Totul a început când mi-am pierdut casa și mi-am luat lucrurile din cauza politicii bancare și am întâlnit niște facturi și unele nevoi personale. Așa că am devenit foarte disperat și am început să caut fonduri în toate felurile. Din fericire pentru mine, o prietenă a mea, Linda mi-a spus despre o firmă a companiei de credit, am fost intrigată de fraudă, dar am fost intrigat de situația mea și nu am avut de ales decât să primesc sfaturi de la prietenul meu despre această companie. contactarea lor chiar s-a pus la îndoială din cauza experienței mele anterioare cu creditorii online, știai asta puțin? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Această companie a fost foarte utilă pentru mine și colegul meu și astăzi, datorită acestei companii de credit, mândrul proprietar al muncii și responsabilităților bine organizate, mi-au zâmbit. Așadar, dacă aveți nevoie cu adevărat să vă dezvoltați sau să vă începeți propria afacere sau dacă aveți nevoie cu adevărat de a împrumuta bani în orice dificultate financiară, vă recomandăm să găsiți astăzi o oportunitate de dezvoltare financiară în afacerea dvs. {E-mail:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... online pentru creditul nu este o victimă a înșelătoriei. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere