RSS
Facebook
Twitter

vineri, 16 octombrie 2015

Degustare de branzeturi cu vin


Ieri, 15- 10- 2015 am participat la un eveniment organizat de Asociatia Bloggerilor Olteni si DicționarCulinar.ro la Le Baron, O degustare de branzeturi cu vin, branzeturile fiind furnizate de Delaco.

Am inceput cu Mozzarella Fresca oferita de Delaco, asortata si cu Sauvignon Blanc - Terase Danubiene de la Vinarte. Initial despre asta vruiam sa vorbesc, dar cred ca mula lume o sa scrie despre asta. O sa vorbes 2, 3 cuvinte nu mai mult.

Prima data am mancat Mozzarella Fresca anul trecut, cand am vizitat Italia, Rimini, statiunea  Torre Pedrera  (potrivit wikipedia,  Torre Pedrera este  un district al orasului Rimini). In fine acolo am gustat prima data acest tipp de branza, gustu este extrrem de diferit de branza aia e care o cumperi din piata, se simte proeminent gustul de lapte, obisnut  cu cascavalul Mozarella de il gasesti la noi in comert, am ramas placut surprins. Am spus ca nu continui,  nu vreau sa risc sa zic cineva ca m-am luat dupa el/ea. :)

Alin Sintmbrean de  la DicționarCulinar ne-a facut o prezentare a diverselor branzeturi care ne-au fost oferite spre a le degusta, n-ea povestit legenda din spatele unor soiuri de branza, a fost ceva diferit de ce ma asteptam. In momente ca astea regret ca nu scriu repede si citet, chiar vroiam sa imi notez cate ceva.

Vinurile au fost prezentate de catre Costel Cainamisir – National Sales Manager Vinarte , de enologul Vinarte si de somelierul sef de la Casa Vinarte.


O sa fac ceva diferit de restul colegilor mei din blogosfera craioveana, o sa va povestesc chestie care mie personal mi  s-a parut amuzanta. Cand a venit vremea sa degustam Petit Camembert nu stiu care a fost problema, dar in parteaunde stateam eu nu a ajuns platoul si a trebuit sa ma intind la cei de lanca mine ca sa gust si eu. A venit insotit de un vin Rose.

Am aflat ca vinurile Rose sunt vinuri care nu au potential de invechire deci se beau de la un an la altu, iar cel adus la degustare era productie 2014 si a fost baut in 2015.

Doream ca pe parcursul degustarii sa fir acea muzica frumoasa in surdina cu care am fost intampinati, oricum a fost o seara frumoas, am avut o companie placuta.
Au fost branzeturi de care mai mancasem doar ca nu stiam cum se numesc, de exemplu  Brie au bleu, mai mancasem (am primit de la un unchi). Am recunoscut dupa prima inghititura, simteam cum se topea in gura. Cascaval afumat m-a dus cu gandul la copilarie, cand tata venea cu cascaval afumat cumparat de la ciobanii sibieni din piata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu