RSS
Facebook
Twitter

vineri, 6 noiembrie 2015

Ma intreaba lumea?

Ma intreaba lumea (prietenii), MA TU DE CE NU SCRII PE BLOG-UL TAU PERSONAL SAU PE SITE-UL TAU? Raspunsul e  acelasi mereu, scriu despre soft-uri gratuite, noutati in IT&C pentru ca este mai usor sa gasesc informatii am site-ul ca Softpedia, Download.com, FileHippo , GSM Arena, iDownload, Antivirus-Free, Major Geek, astea sunt doar cateva exemple, plus ca mai scriu si pareri personale despre animite soft-uri testate.

Aici pe blog am destule postari nefinalizate, pentru simplu  fapt ca nu am inspiratie  ce sa scriu uneori, dar pe Geek Craiova este mai usor, ma pasioneza saa gasesc chestii (soft-uri) gratuite  si bune, imi place sa aflu companiile 'producatoare' de electronice ce mai aduc (ce ODM-uri mai redenumesc - daca vreti sa stiti despre  http://bogdan-ciochina.blogspot.ro/2015/02/rebrandare.htmlhttp://geekcraiova.blogspot.ro/2015/04/multi-cred-ca-telefoanele-allview-sunt.html).

Acest blog, sincer sa fiu nici nu stiu de ce initial l-am facut, lipsa de ocupatie poate, poate vruiam un blog unde sa imi scriu parerile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu