RSS
Facebook
Twitter

vineri, 20 noiembrie 2015

Inca o degustare de branzeturi cu vinuri

Si am ajuns si la cea de-a  doua degustare de branzeturi cu vin, la Restaurant Rex. :) Nu prea m-a incantat locatia, nu de alta dar e departe.  Ma si grabeam sa ajung  de la mine pana la restaurant, m-am si mirat cand am auzit ca mai trebuie sa vina. Branzeturille au fost furnizate de Delaco
 Ajung acolo ma asez la masa si incepe unu sa de la Crama Orisor sa vorbeasca, ni se prezinta la combinatii de branzenturi cu vinuri. Mi-au placut toate, nu prea pot spune ca mi-a placut o combinatie in mod special.
Combinatia preferata dac e sa selectez e Cascaval afumat + Maiastru Cabernet Sauvignon + piper verde. Mereu cand ma gandesc la cascaval afumat ma gandesc la cascavlul ala luat de la ciobanii sibieni din piata. As putea spune ca mi-a mai pacut si Gran Bavarese + Crama Oprisor Cabernet Sauvignon + smochine. Imi place branza cu mucegai, spre surprinderea multora. :)).

Ca vinuri as puteaa spune ca La Cetate, numai cand ma gandesc imi lasa gura apa........ in fine nu ma mai bag sa descriu ca nuu stiu cum sa ma exprim. :)

Asta cred ca e ultima degustare care  particip,  pe anu asta cel putin....
Evenimentul a fost  organizat de Asociatia Bloggerilor Olteni si DicționarCulinar.ro  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu