RSS
Facebook
Twitter

sâmbătă, 20 februarie 2016

Pe 18 februarie am participat la o degustare de branzeturi cu vin, de data aceasta la restaurantul Rex, atmosfera spre mirarea mea  a fost mai degajata. 
Vinurile de aceasta data au fost asigurate de  Domeniile Vinju Mare, in timp ce branzeturile au fost asigurate de Delaco - Fan Branza (ca de obicei).
Evenimentul Branzeturi cum se… cuVin a adus in Crama Restaurantului REX branzeturile Delaco, vinurile de la Domeniile Vinju Mare.

Vinurile au fost „povestite” de Mirela Gheorghe, oenolog la Domeniile Vinju Mare si de Prof. Univ. Nicolae Giugea – vicepresedinte al Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania, iar prezentarea branzeturilor si a combinatiilor culinare a cazut in sarcina lui Alin Sintimbrean de la DictionarCulinar.
Si acum asocierea mea preferata de branza cu vin este:


Ce pot sa spun, am ramas placut surprins ca in urma degustarii acesti branze sa vad, ca dupa ce treci de couja cu mucegai, am avut placerea sa descopar un miez catifelat, care aproape ti se topeste in gura. Asocierea cu vinul a fost de-a dreptul divina, vinul de-o culoare – galben-verzui; gust generos, persistent si plin, arome de grapefruit copt, final agreabil, matasos, echilibru acid bun. Invechirea corectă in butelie face ca aroma si buchetul sa fie foarte bine valorificate.

Surse:




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu