RSS
Facebook
Twitter

sâmbătă, 3 iunie 2017

Fidget Spinner/Hand Spinner

Fidget Spinner-ul este o jucarie  anti-stres, care cica poate ajuta persooane ce sufera de  ADHDautism, sau anxietate. O jucarie anti-stres poate, dar pana  ajuta persoanele cu ADHD, autiste sau cele care sufera de anxietate, aici devine discutabil, unii zic ca ii ajuta, altii ca nu :P. Spinner-ul isi are origina in SUA anilor 90'. Nu  se stie cine a venit cu idea. Acesta a devenit popular  in 2017, luand lumea prin surprindere Deja in unele tari este interzis la scoala, pentru ca distrag atentia elevilor sau sunt prea galagioase (depinde de  model). Cauta pe YouTube Fidget Spinner sau Hand Spinner ii gasesti nenumarate clipuri. 
 Asa ca ieri mi-am cumpsrat unul, de la magazinul de langa mine :) si ma joc mai multcu el decat stau pe noul smartphone. Am da 19 lei pe el, sunt si modele mai scumpe mai mairi, din alt material, dar fac acelasi lucru. De ce sa dau, 25, 30, 80, 100 ajung si la 200 lei (dupa odocumentare pe fidgetspinner.ro) pe ochestie care face acelasi lucru, poate doar pentru forma diferita s-au au un material mai rezistent, dar sincer  si acesta e destul de rezistent?
Daca imi zices cineva acum cativa ani  ca un plastic cu rulment in el o sa devina populr ziceam ca e nebun :)).
In poze este Spinner-ul meu :P.

Acesta este clip-ul de unde am aflat de el :).
Se fabrica si in Romania, la Timisoara Hand Spinner-e, printate 3D sau din lemn, ele sunt realizate de baietii de la Idei 3D, ei fac  o gramanda de licruri, Ochelarii VR Cartboard, rame, standuri peentru tableta/ telefon in dierse modele, print-uri 3d pe tricouri, cani etc., brelocuri. Preturile spinner-elor difera in functie de model plus 10 lei curieru.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu