RSS
Facebook
Twitter

vineri, 28 iunie 2019

Aihao 2025 stilou chinezesc


Aparent Aihao face si stilourui, nu este tipicul stiloului chinezesc care copiaza alte modele de renume. Acest stilou are design-ul sau inspitat tot din linia sa de pixuri cu gel. Cand am vazut stiloul in librarie (o librarie mica, de cartier, mai bine zis magazin semi-generalist), am crezut ca este un model nou de pix  de la chinezii de la Aihao.
Am dat 5.50 lei pe el si am fost surprins sa constat ca este stilou, dupa design-ul amblalajului si al stiloului care au caractere chinezesti pe ele iti da o senzatie de chinezarie care este mandra ca este chinezarie.
Rezervele sunt cam atipice pentru un stilou de buget, nuu sunt forma aia tipica a rezervelor intenationele, pe care le regasim la Prlican, Herlitz, Schneider si multi alti si nici copia unei rezerve de la un brand mai premum, care te obliga sa ii cumper rezervele sau convertorul pentru cerneala, pentru ca cu altceva nu merge. Cauitand pe internet am aflat ca si acest tip de rezerve, tot international este, am mai vazut acest tip de rezerve la un Roller chinezesc si aparent si cei de la Jinhao il folosesc.


Stiloul este construit (cu exceptia penitei si a carbinelui) in intregime din plastic alb cu caractere chinezesti, flori si un fluture pe el, dand-uti un vibe foarte oriental.

Ma joritate lucrurilor cumparate de mine pe care scia numai in chineza au fost ori de calitate slaba, ori extrem de proaste.
  Vad ca si chinezii au produse pentru piata interna, care ulterior sunt importate de diversi.
Nu ma astept acuma ca stilul sa fie extrem de rezisrtent.
In general produsele celor de la Aihao sunt destinate, elevilor (din clasele mici), care si asa le strica repede, studentilor si profesorilor sau celor care vor sa scrie ceva repede.
Sincer daca nu scria Aihao pe el, chiar nu-l cumparam, chit ca are un aspect atragator

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu