RSS
Facebook
Twitter

sâmbătă, 22 iunie 2019

Stilouri ieftine dar bune!


Cu articolele anterioare, am vrut sa demonstrez ca nu trebuie sa dai de la 30 lei in sus ca sa ai un stilou bun. :). ca si cele ieftine, bine asta daca vanzatorul nu cumpara pentru librarie chinezarii ordinare, cum se mai intampla si astazi la unele librarii.

Desi stilourile nu sunt luate din librarii, ci dintr-un centru comercial, respectiv Auchan.

Cu cel verde (Hero 8090") am avut ceva probleme, a trebuit sa-l spal si sa ii pun rezervor ca sa-l umplu cu cerneala, dupa cateva zile de neutilizare, stiloul incepe sa nu mai scrie sau sa scrie greu, cel cu forma mai ciudata si ergonomic m-a surprins, la 5,50 lei functioneaza perfect ci rezerve sau

rezervor de cerneala, chit ca e plastic si cauciuc, cu penita din fier, materialele folosite sunt calitative pentru un OEM fabricat in China pentru Auchan (cred ca si pentru altii).
Pentru unele modele nu mai intru indetalii.

Cel prezentat in imaginile de mai sus e achizitionat azi, plasticul este destul de ieftin si pare ca o sase rupa, carbunele daca tragi de el putin mai tare iese, la fel si penita. Dar scrie foarte bine, sincer merita 3.20 lei, dar e bine ca e totusi functional :))))), daca  nu era asa fragil dadeam si 10 lei pe el. Intre timp am mai auzit de persuane care au stilou de genu  (nu vhiar aceiasi forma)m care au rezistat mult.
Mai am unul cumparat acum ceva vreme de la Auchan, era redus setul de creion mecanic cu stilou la 10 lei :)), am avut probleme to cum am avut cu cel de la Hero, doar ca la acesta dupa ce i-am pus rezervor si l-am spalar nu am mai avut probleme.

Acesta ca si cel verde de la Hero aveau  incluse, rezervor ca sa fie incarcate cu cerneala.





Ultimul este de la Schneider, deci nemtesc, am zis ca ma daca scrie Made  in Germany, desi arata a stilou mai ieftin de 10 lei.
Este totusi stilou de la Schneider, si cum ma asteptam, scrie misto fara probleme.
Producător:Schneider
Categorie produse:stilouri
Tip corp:plastic
Ambalare:blister
Accesorii:2 patroane cerneala
Tip varf:otel
Tip Stilou:cu patron cerneala




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu