RSS
Facebook
Twitter

joi, 27 iunie 2019

Stilou ECADA metalic decorat 93405


Este  cu siguranta fabricat in China, ca mai toate produsele celor de la Adaconi (marcile lor propri Daco si Ecada). Este cred mai ieftin sa contractezi o fabrica din China (de multe ori acele fabrici produc si pentru alte firme, produse similare de aici si termenele de OEM/ODM), sigur ca ce este realizat pentru firme din SUA, America de Sud sau Europa, difera calitativ de produsul original destinat chinezilor (desi uneori nu se vad diferente mari).

Stilou ECADA, corp metalic, penita iridium ascunsa
Functioneaza cu convertor sau patron de cerneala. 

Doar asta gasesti la ei pe site, ca descriere a stiloului. Am testat un stilou de 3 lei care scrie mai bine ca acesta. Dar stilourile de genu' (cu penita mica) asta scriu asa, mai subtire, nu lasa multa cerneala, uneor zgarie putin, dupa cateva pagini de scris, incepe sa nu mai zgarie.

Seamana cu cele produse de chinezii de la Hero. Din pacate cei de la Adaconi nu au ajuns la nivelul celor de la Schneider Pelikan/Herlitz (in caz ca nu se stie deja, cei de la Pelikan au achizitionat pe pei de la Herlitz), Lamy sa produca stilouri in Europa, nu ca asta e ceva rau :)))))))). Pentru un stilou dintr-un brand autohton, 8.50 lei pentru un stilou metalic e OK.

Oricum nu exista termen de comparati intre acesta si stiloul meu ergonomic de la Auchan. Acela scrie mai fluid, mai gros putin si e si mai ieftin 5.50 lei :))))). La banii astia avem pretentii, sa ne putem schimba penita, ca la cele din categoria premium?

Vruiam sa mai scriu un articol despre un set de pix cu stilou, chinezarie ordinara. Am aruncart stiloul, desi aparent elegant daca te uitai mai atent era ieftin, dinisat prost, materiale de proasta calitate, daca faceai pauze , apoi scria si zgaria greu sau deloc, m-am saturat sa il spal, asa ca  l-am aruncat.
Asa arata setul, dracu' mai cumpara chinezarii, mai ales din puiata, cred ca era cumparat din Dragonul Rosu, am avut lucruri din piata, de la magazinul chinezesc care chiar au tinut.

Mai bine cumpar chinezarii de la importatori care stiu ca aduc lucruri calitative.
Am pastrat doar incarcatorul de cernesla :).



Mai bine o chinezarie ori importata de o firma care se respecta sau produsa pentru o firma romaneasca.

Mai am stilouri ieftine si ok, calitate/pret, dar daca mai  scriu articole, la cate o sa mai cumpar :))))))). Da, exista chinezarii ieftine si ok, dar terebuie sa ai idee  de unde sa le cumperi, sa fie un importator de incredere.
Revenind la stiloul de la Ecada ........ momentan chiar nu am ce sa ii reprosez, dintre cele 10 stilouri cumparate de mine, 1 a renuntat sa scrie, cel din pozele de mai sus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu