RSS
Facebook
Twitter

joi, 6 iunie 2019

Stilouri din supermarket

Recent am achizitionat 2 stilouri unu marca Auchan-ului si un set cu stilou si creion mecanic de 0,7 mm (pe cutie nu scrie ce mine trebuie). Si asa scrisul meu nu e frumos, dar de cand am trecut la pixuri parca se urateste pe zi ce trece :P.

1 Set creion mecanic 0,7 mm si stilou, pret 10 lei
la primaa veder am crezut ca au scris gresit Mechanical Pencil (creion mecanic) in loc de Pen (pix) l-am desfacut acasa si m-am convins ca era creion :)))
 Creionul mecanic are un corp metalic acoperit cu un plastic negru, stiloul are capacul si partea de sus metalicepartea ce tine penita este din plastic (sa mei taie la costuri), peniita este fabricata in Germania, scrie pe ea, este realizata din iridiu, desi restul stiloului este chinezesc, ca si creionul :)).
Stloul vine si cu un rezervor pentru inmagazinat cerneala, dar pentru ca am rezerve de cerneala multe de la un alt stilou mai vechi, nu l-am folosit.
Scrie subtire, finut, pe alocuri cam zgarie putin, dar hei e set la 10 lei (5 lei stiloul, 5 lei creionul).

Este elegant si ca aspect setul pare ceva mai Prenium.

2 Stilou ergonomic Auchan, pret 5.50 lei
La 5.50 lei, ratam eu asa  ceva :))))). Stiloul este construit in intregime din policarbonat (plastic). acesra iti ofera un grip (o prindere) bun, penita cred ca tot din iridiu este facuta, nu scrie ca este fabricata in germania ca la celalalt. In schimb scrie putin mai grosut,  cerneala curge mai fluid in acesta. Aveam de ales intre un X Pen  de la Bic tot stilou ergonoimic care era 17 lei sau mai ieftin, in functie de model, nu erau facute in China, poatem din acest notiv este mai scum si ca na.......... este Bic, marca costa.
Ca aspect pare a stilou de scoala, avantajul il are sistemul de prindere este bun si ii ofere un grip bun,  nu aluneca usor din mana, avand cauciuc in zona penitei.. Daca era putin mai elegant, dar cred ca era mai scump si nu este publicul tinta careia se adreseaza,  publicul tinta fiind scolari sau liceeni.



Anterior am primit un set Stilou şi roller cu rezerve, corector (pic), 9 rezerve cu cerneală: 6 albastră, 1 roz, 1 turcoaz, 1 violet, scrie aproape la fel de bine ca cel ergononic, roller-ul scrie mai bine. Cumparate din Lidl.
(poza luata de pe google)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu