RSS
Facebook
Twitter

joi, 20 iunie 2019

Stilouri din supermarket/Hero 8090" II

Nu stiu de ce acum am o obsesie pentru stilouri.
Da........., cica sa imi fac scrisul mai citet, am terminat cu pixurile ssi am inceput cu stilourile :))). Ai un feeling aparte atunci cand ai un stilou in mana si te apuci sa scri ceva, ai un control mai mare asupra acestuia decat asupra pixului, nu aluneca asa usor ca pixul.
Avantajul pixurilor, este acela ca o minam sau cum ii zice :)))))))) tine mult si este mai ieftin decat achizitia unui stilou, gasesti si stilouri ieftine si  bune (am scris in articolele anterioare despre asta) Desi daca nu erau achizitionate din acelasi loc si pe  stiloul Hero nu il verificam, nu le luam, desi setul pix cu stilou desi parea ok, nu prea aveam incredere ca o sa reziste stilou.
Era un set desfacut si am verificat si stiloul :)).
la cel de la Hero, desi l-am verificat, l-am luat mai mult de dragul nostalgiei.


Stiloul din set si cel de la Hero desi le-am pus rezerve de la Herlitz, Pelikan, dupa un timp de nefolosinta incepeau sa scrie greu. Asa ca le-am spalat si le-am pus rezervoare ca sa le pot incarca cu cerneala (Pelikan 4001). Si aparent functioneaza mai bine decat ma asteptam.





Le-am testat pe durata a 2 zile si pana acum nu am ce sa le reprosez, scriu mai bine decat cu rezervele de cerneala

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu