RSS
Facebook
Twitter

luni, 15 iulie 2019

Acum ceva vreme am achizitionat un stilou de la firma italiana Borghini, modelul V110. Nu am auzit de firma aceasta, mi-a placut designul asa ca l-am cumparat......... sincer avram pretentii scrie chiar misto, fluid, cam grosut.
Stiloul are prinderea (grup-ul) caucucat pentru a oferi o prindere in mana a acestuia mai buna
Capacul acestuia este din inox mat cromat, cu finisaje metalice cromate, corp din plastic (destul de gros). Aspect destul de premium.
Am facut pauze destul de mari cu el (2, 3 zile) si nu s-a blocat cerneala in el sau ceva de genu', scrie exact ca in prima zi.
Site-ul profucatorului nu ofera prea multe informatii si ce scrie in engleza este putin, mai scrie ceva in fisa tehnica a stiloului, care este in format PDF pe site dar, daca nu stiu italiana..........., cam degeaba :))))))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu