RSS
Facebook
Twitter

luni, 23 septembrie 2019

Stilou + 2 rezerve Dinozaur (GB-5070)

- penita din otel inoxidabil;
- corpul stiloului este realizat din material plastic,
- functioneaza cu patron standard de cerneala; setul contine 2 rezerve cerneala;
- design placut;
- inchidere cu capac; prevazut cu clip metalic, rezistent, accesoriu cauciucat, dinozaur;
- dimensiune display (Lxl): 23,5 cm x 13 cm.

O  replica aproape 1 pe 1 a lui Lamy Safari (mai putin dinozaurul, pe care il poti scoate oricand). Penita este una extra fina (EF) identica cu cea a lui Lamy Safari.. 
Nu am auzit de Aodemei, care se pare ca este o firma chinezeasca ce produce stilouri, pixuri, foarfece, etc., cam tot ce tine de papetarie. Rezervele cu care functioneaza, sunt ca cele folosite de Parker si replicate de Aihao si alti producatori chinezi.

De scris, nu am ce sa ii reprosez, chiar daca nu il folosesti, timp de o zi sau o ora, revin si scrie fara probleme.

I-am scos dinozaurul de pe capac, ca sa pare mai a Lamy Safari, dar parca isi pierde din farnec fara el. Nu mai e asa de funn (distractiv) cand il folosesti, parca imi trezeste copiul din mine cand vad dinozaurul ala dragut.



I-am cumparat rezerve de la Aihao, pe care le-am gasit la un magazin chinezesc in Slatina.

Scrie frumos, nu zgarie, ere putin feedback. Un stilou destul de dragut. Daca ii scoti dinozaurul, este aproape o replica 1 pe 1 a lui Safari, difera doar culorile alese si ce scrie pe el.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu