RSS
Facebook
Twitter

joi, 24 octombrie 2019

Aihao I love duck -stilou de buzunar

Un stilou foarte dragut si funny de la Aihao, din lipsa de infornmatii i-am zis stiloului I LOVE DUCK,  asta scrie pe el, modelul este  20640, la Aihao pe site nu este. Nu este modelul nici pe ebay, sau AlibabaAliexpress, etc., este pe  DHgate. Este un stilou de plastic Hooded nib (penita ascunsa), de plastic, ca toate stilourile Aihao, penita e de 0.38mm   (fina) F. Pe site e comercializat ca Aihao pen 20640, Cartoon pen.
Un stilou can atipic pentru Aihao, nu am mai vazut ;a ei modele asa mici. Este destu de dragut, chiar copilaros as putea spune, ceea ce ma face sa il utilizez cu mult drag. Stiloul vine cu un convertor pentru cerneala, de tip Parker (mai am un convertor pentru stiloul Parker Vector, cand o sa i se termine rezerva o sa i-l pun, de la un Aihao care din pacate l-am rupt -oricum e mai ieftin de cat sa cumpar convertorul de la Parker).
Mai am un stilou de genul, dar e cu personajul din desenul animat The Amazing World of Gumball si curge la cerneala din el :))))))))), ii curat capacul zilnic, dar il pastrez pentru ca e dragut. Acum sa vad cel de la Aihao cum o sa se comporte.
Dupa ceva timp de la achizitionare, am ramas surprins de acest stilou............. Desi are un design copilaresc, scrie bine, nu exceptional (am testat stilouri care scriu cu mult mai bine).
 La 6.50 lei am avut stilouri cu mult mai proaste.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu