RSS
Facebook
Twitter

miercuri, 23 octombrie 2019

Parker Vector + convertor de cerneala Aihao

In colectia mea de stilouri detin 2 stilouri Parker, modelele Vector si Jotter. Recent mi s-a terminat rezerva cu care a venit stiloul. Am realizat din experienta, ca stiloul este compatil cu convertoarele de cerneala de la stilourile Aihao (rezervele sunt orea groase in partea de sus, si nu pot remonta stiloul)

Am pus convertorul, am verificat sa vad daca sta fix, ca sa stiu sa cumpar rezerve Parker sau un convertor Parker (Stiloul Aihao cu convertorul au fost 6.50 lei), OK sta fix, asa ca l-am incarcat cu cerneala Pelikan Royal Blue. Nu a curs din convertor, nimic, misto asa ca am scutit niste bani, convertorul mpentrru parker vector este 26 lei sau mai mult (depinde de unde il cumparati).

In caz ca nu stiati Parker este o firma americana, dar si-au mutat birourile in Marea Britanie, apoi in Franta, din acest motiv scrie made in France.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu