RSS
Facebook
Twitter

luni, 20 aprilie 2020

Ceas barbatesc Skmei sport cronograf 9106


Am acest acest ceas Skmei, chinezesc, de 2 ani si il folosec cu placere. Functia de cronograf n-o folosesc. Acesta vine cu o curea din piele, cu o suprafata ce omita carbonul si cusaturi rosii, dandui un aspect mai sport. Se potriveste cu o tinuta  business-casual, curea din piele, cantareste 80 g, masoara 24.5 cm lungime, diametrul carcasei este de 4.5 cm, iar grosimea carcasei masoara 1.2 cm.


Din cate am aflat mecanismul quartz este chinezesc, un Sunon 6 - PE90-03 (nu am gasit nici un site oficial, ca in cazul celor de la Myota, cam asa se intampla cu multe chestii chinezesti).

Cureaua devine plictisitoare asa ca am schimbat-o cu o curea NATO, qpoi cu una de piele, dar il tin mai mult pe NATO.

 Unul din ceasurile pe care le folosesc cel mei des (asta pana cand s-a dus bateria). La cate lovituri a incasat, nu este zgariat, decat capacul vateriei ce are ceva zgarieturi fine.

Functii

  • Cronometru
  • Afisare data
  • Afisare ora, minut, secunda
  • Afisaj 12/24 h

Caracteristici

  • Mecanism Quartz
  • Tip display: Analog
  • Diametru carcasa: 4.5 cm
  • Grosime carcasa: 1.2 cm
  • Latime curea: 1.5 cm
  • Lungime ceas: 24.5 cm
  • Material geam: Sticla minerala
  • Material carcasa: Aliaj de zinc
  • Material curea: Piele
  • Material catarama: Otel inoxidabil
  • Rezistenta la apa 5 ATM





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu