RSS
Facebook
Twitter

vineri, 24 aprilie 2015

Bursa Locurilor de Munca - Craiova

(imaginea e de anul trecut, n-am gasit una actuala, pe  Google cand am scris articolul)

Am ajuns la Casa de Cultura a Studentilor din Craiova, unde vad un puhoi de oameni care abia se miscau, ca vezi doamne e televiziunea si sa vada cata lume este stransa pentru a-si cauta de lucru. Nu ne-au lasat deccat cativa sa intram, atat timp cat filma televiziunea, apoi ne-au bagat cate 10, 15 la gramada. Ne-au tinut atata timp  in soare, era o caldura infernalaa in aglomrstia aia de afara, pana a plecat  televiziunea. Am intrat ce sa vezi, lume multa, tanara, mai invarsta,
locuri de munca pentru mine, nevoie, decat sofer, sudor, muncitor necalificat, agent de asigurari (la scrisul meu sigur e de mine agent de asigurari:)))))))))))), zica aia ca scriu in chineza). In fine, ajung la o doamna dinn slatina, care cica ofera cursuri de calificare la mare, imi spune ea acolo despre ce e vorba, ii spun ca am absolvit si masterul, cand sa im trec datele de contact, am vrut s-o rog sa ma ajute ca nu scriu citet, la care ea, CUM NU STII SA SCRII, ii explic, se uita la mine ciudat, vad ca se uita asa............ vruiam sa ma cert  cu ea dar nu am facut asta, am scris, cred ca n-a inteles nimic (poate numarul de telefon). De n-am injurat-o tot drumul spre casa,  se mira ea, cum de nu stiu sa scriu, dar am master.
Ideea e ca nu mi-am gasit de lucru, ce era necesita munca fizica si nu pot depune efort mult eu :((, ca agent de asigurari, nu ma ajuta scrisul.
Organizatorii nesimtiti, desii Casa de cultura aStudentilor mai are doua intrari, pe alea nu  le-au deschis, ca sa vadateleviziune cata lume se inghiesuie sa-si caute de lucru.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu