RSS
Facebook
Twitter

duminică, 9 iulie 2017

In data  de 23 iunie am fost invitat  la Caravana Eu sunt 12 in calitate de blogger, pe semne ceilalti aveau ceva mai important de facut =))). Am vazut pe proprie piele cum e sa te 'dai' cu parasuta stand pe scaun, doar cu niste ochelari pe nas, sincer nu stiu la ce ma asteptam dintr-o experienta VR, apoi am facut surf, e misto sa te uiti pe sub apa fara sa iti intre in ochi :)))))))))))))), de la munte la mare, ca in BD Apoi m-am jucat cu ochelari adica sa dau cu capsorul meu intr-o minge, da' cand am dat  era sa sara ochelarii si sa cad eu :))))))))))))). apoi am baut o bere cu domnul Radu Daniel Bucur (domnul care m-a invitat) si un prieten, afara era chiar cald, canicula.
Am facut si cateeva poze cu noul meu smartphone :P, ca sa am ce arata in articolul pe care tot il aman de multa vreme.

De baru acela e gheata nu am ce zice pentru ca nu mi s-a parut cine stie ce, decat ca era frig :P.


Aici era locul unde puneai ochelarii VR. din pacate ca si in barul de gheata cineva a uitat sa faca poze :D.





Poza facuta din Mercur de la Cinema Inspire

In concluzie, mi-a placut mai mult experienta VR, bine poate daca era mai racuare venea mai multa lume, dar de nu-i pot comanda vremii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu