RSS
Facebook
Twitter

sâmbătă, 15 iunie 2019

Stilou chinezesc Hero 8090

Recent am achizitionat un stilou chinezesc de la Hero, modelul 8090", credca mai mult de dragul nostalgiei, Imi e dor............ de stilourile acelea chinezesti ieftine, cu care daca nu erai  atent te patai de cerneala :). Nu aveam prea multi bani in anii '90 ca sa imi cumpar un stilou de la Pelikan sau Herlitz, asa ca ai mwi imi cumparau stilouri chinezesti de la Hero (tarziu m-am prins ca asta chiar e o marca de stilouri chinezesti de buget :))) :)
Eu pana mai zilele aste credeam ca Hero este doar marce de cerneala.
Imi e dor de vremurile acele cand ramaneam fara cerneala in rezervor (nu era stilou' cu rezerva/rezervor ca sa pot schimba rezervorul cu cerneala ) si ori ceream de la un coleg alt stilou ori mai aveam unu de rezerva sau daca nu spargeam calimara umblam cu ea la mine :)))), mai faceau colegii asa.

Am gasit in Auchan la 6 lei, chiar si pe site-urile de chinezarii cam tot asa este ca pret. L-am cumparat, cum am spus si mai sus, mai mult de dragul nostalgiei.
Imi doream un stilou cu penita mica :), am deja  3 cu penita mare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu