RSS
Facebook
Twitter

joi, 22 octombrie 2015

Cea mai plictisitoare conferinta EVER

Am fost invitat la o conferinta la Hotel Bavaria, Craiova. Am intrat  in sala m-am asezat si am ascultat 2 ore cum mormaia o doamna despre sanatate, discrimnare, bla bla si tipa trece de la una la alta si se apuca sa ne zica despre tipurile de violenta fizica, verbala, economica, etc.,  asta cand cnferinta  trebuia sa se incheie  la 12.30. De parca majoritatea nu stiuu cate tipuri de violenta exista, se mai si incurca in cuvinte :)))))))))))), nu era de ajuns ca mormaia. Bine una peste alta a terminat la 12.50 cat a durat MAI SPUN PUIN  DESPRE VIOLENTA ala al ei. Am terminat si am coborat la restaurant sa mancam, aleleuuia dupa chinul ala macar cu tricou, sapca, mapa (goala :))) ) dar mai ales mancare ne-am ales. Ca la fiecare conferinta la care se srveste prsnzul, am avut bufet suedez, deci algi ce vrei sa halesti. Mancare buna dupa chinul de a o asculta pe  doamna acea plictisita, de parca vruia sa-si puna capat zilelor :))).
Tema seeminarului era interesanta SANSE NOI PENTRU PERSONALULMEDICAL. UN ACCES EGAL LA OCUPATII DE ACTUALITATE DE PE PIATA MUNCII DIN DOMENIUL SANATATII.. Proiectul vizeaza regiunea de Sud-Est a romaniei, atunci ce naiba cauta in regiunea de Sud-Vest :))) ? Plus ca proiectul este destinat mai mult pentru femei.

Am ajuns acasa ma uit mai atent la sapca si tricou, ca de obicei trec sponsor  UE bla, bla, pute-au salase pe saplca si tricou macar logo-ul proiectului si pe mapa trece tot tacamu, ca asa cine poartaa in  oras tricou care scrie PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL 2007 -2013. Lasau logo-ul proiectului si  pe mapa treceau polologhia
Mai bine lasau logo-ul ala verde so albastru ca si asa e frumos.
Sa nu mai zic ca tricoul e XL si eu port M.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu